Date with hubby

Yes….min sjømann har kommet hjem og da er i gang med å pleie kjærligheten. Etter at jeg har vært på arbeid og at han  vært ferdig med å  jobbe dugnad i båtklubben, fikk vi endelig tid til hverandre. Daten vår ble slik. Kjørte en tur

Til stedet hvor de tar imot hageavfall for vi hadde fem sekker. Bomtur. Jeg hadde brukt plastikk sekker til hageavfall som egentlig skulle brukes til plastikk avfall. Det var ikke lenger lov sa dem. De kunne ta imot hageavfall, men vi må betale kr.50 per sekk. Da ble avfallene hjem igjen..vi må bytte andre gjennomsiktige sekker.

Etterpå,  sightseeing for det var og er fortsatt fint vær

Siste stopp var på kirkegård og jeg plantet mer blomsterplanter. 

Nydelig plante som vokser på kirkegård

Og nå vasker mannen min bilene våre. Den gråe bilen, er det jeg som bruker. Han vasker likevel for meg. Jeg får ikke til lov å vaske bilene. Han er redd at jeg skal lager riper i bilene. Snill mann:)

Slik pleier vi kjærligheten:)

Har du hatt en fin dag?

14 kommentarer
    1. alltid kjekt å ta en biltur sammen ,nyte tiden sammen og det vakre en opplever når en er på tur .Hageavfall trodde jeg var gratis å levere ,dere burde kunne tømme sekkanee og ta med plastsekkane hjem igjen ,her kjøre jo folk med hageavfallet i tilhenger ,dei tømmer det og kjører igjen ,dei betaler jo ikke for det

    2. Koselig med biltur 🙂

      Kunne dere ikke bare tømme ut hageavfallet da? Og ta med posene hjem? Det trodde jeg var mulig… men men kjedelig å måtte betale når det er gratis å kaste hageavfallet…. så da er det bare å bytte poser 😀

      God helg!

      1. Det var jo planen å tømme posene, fikk ikke lov å gjøre det heller. Må tømme først hjem I tilhenger sikkert og kjøre der etterpå. 🙁
        Ha en fin dag til deg:)

    3. Fine, langstrakte bilder! Skjønner at det var en fin og nyttig date 😀 Høres ut som dere har en ny date også, med levering av hageavfall i riktige sekker 😉 Så snilt av mannen din å ta ansvaret for vask av begge bilene.

      God helg! 🙂

    4. Flotte bilder! 😀

      Når en blir så sjelden sammen som dere gjør, så forstår jeg at hver dag blir en dato 🥰 Koselig!

      Fint å få vasket bilene. Her har vi bare en bil, og stort sett støvsuger og vasker jeg den inni, han utenpå 😉

      God helg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg