De gode ting

Livet her på Filippinene har vært både den ene og den andre, men jeg er takknemlig for mange ting. Meste tro at jeg har all verdens tid når jeg er på ferie,  men det har vært hektisk men god.

Selfie Før møte:)

Jeg skulle hatt med Hr. Happy her:)

Med familien på søndagsmøte.

Preken: Stjeler vi fra Gud?

Etter søndagsmøte, sønnen min spanderte middag til oss alle sammen på en restaurant ( Bistro Remedios) som lager gode filippinske mat.

Desserten ble is…

Før vi dro gjem kjøpte jeg fillippinsk riskaker i ulike varianter.

Selfie med to barnebarna.

Da vi kom hjem var det hos meg på airbnb med andre søskenbarna og min svigerdatter.

Vi spilte scrabble og hadde ice breaker questions spill.

Min sønn dro hjem fordi han har arbeid å  arbeid å gjøre hjemme ettersom han tar etterutdanning i tillegg til jobben.

Hektisk men jeg hadde det så innmari godt inne meg. Er takknemlig for tiden med familien her.

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg