De grå hårene

Ordspråkene 20 :29 Styrke er en pryd for de unge, grå hår er en ære for de gamle
Mine tanker:
Jeg skammer meg nesten fordi ærlig talt, jeg liker ikke de grå hårene som pryder hodet mitt. Og jeg skjuler det på grunn av det viser at jeg begynner å bli gammel og med grått hår ser jeg jo veldig gammel ut. Men….i bibelen står det at det er en ære.
Når jeg tenker meg om så er det egentlig fint at man blir gamle…for det betyr at man lever lenger og ikke døde for tidlig. Får oppleve mer om hva har livet å by på. I tillegg får man se hvordan etterkommere har det. Kanskje gi dem litt støtte hvis det trengs eller glede meg for deres vegne hvis de lykkes.

Vel, jeg skulle tro at nærværet mitt er fortsatt ønsket av mine nærmeste selv om toppen er grå:)
Så, ja. Takk Fader Gud for grå de hårene selv om jeg farger dem for skjønnheten sin skyld. En påminnelse at jeg fortsatt lever. I hvertfall, jeg bidrar til mer salg av hårfarger🥰

Farger du de grå hårene når de dukker opp?

6 kommentarer
    1. Jeg har vært som deg, rett og slett ikke holdt ut de grå hårene. Men i vår bestemte jeg meg for å bare se hvordan det blir, siden jeg er så mye ute. Og når man er ute blir fargen bleiket med en gang. Jeg har faktisk fått veldig mye posetiv tilbakemelding, og det varmer et ungt, gammelt hjerte

    2. Jeg farget håret da jeg var ung. Nå som gammel er jeg fornøyd med hårfargen og de gråe hårene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg