De rikes butikk

Da jeg ble invitert til min eldste barnebarnas bursdag, ( forrige innlegg) dro vi til denne kjøpingsenteret. Og det var litt artig å kikke litt, men ikke handle for her var det bare de kjente merke butikker som selger sine varer som Rolex, Christian Dior, Lacoste og lignende.

Søte saker

Må ha litt selfie

Vi kikket litt på parfymer og pyntesaker. Men da jeg spurte hvor mye kostet en parfyme, sa butikk damen at det kostet 10 250 pesos

( litt over 2 tusen kr). Jeg fikk sjokk, men sa ikke noe:)

Det sto ikke prislappen på varene. Jeg tror det var fordi de var dyre:)

Hr Happy sa at det holder med Lano dusjdåpe for meg og jeg var enig:)

Men allikevel artig å ta noen bilder der.

Tok bilde av denne. En ide til hekleprosjekter:)

Noen sitater på Lacoste butikk.

Hos en cafeteria

Overste etasje. Uteplass

Og i dag er det skoleavslutningen av et av barnebarna. 12 år skolegang. Senior high school. Senere innlegg:)

Forresten, jeg har klippet hår:)

 

6 kommentarer

Siste innlegg