Den store dagen…men

Da er dagen kommet. Norges nasjonal dag. Jeg vil bare gratulere Norge med dagen.

I går da jeg skulle på den frivillig jobben, var jeg i fin form.

I dag blir det en hviledag og kanske en pyjama dag for formen er som været. Dårlig. Ute blåser og regner det. Fint vær å være inne.

Feirer dagen med å se på hvordan andre feirer det på tv:)

Dagens middag i dag blir det den store ørreten vi fisket fra fiskevatn sist mandag. Og mandelpudding til dessert.

Ha en fin feiring til deg:)

7 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen Ligaya! Håper formen stiger ut over dagen 🙂 Det er fint å feire hjemme foran TV – og se på hvordan hele Norge feirer 🙂 Nyt dagen så godt det lar seg gjøre 🙂 klem

    2. Jeg er som deg i dag, dårlig form. Men tatt en Covid-test. viste negativ, så beveger meg ut en tur. Kos deg hjemme 😊 Frister mest det 😊

    3. Håper dagen ble fin i heimen likevel.🇳🇴
      Gratulerer så mye med dagen!🎉🍓🌭🇳🇴

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg