Den vidunderlig lengste dagen

Tja…denne helga har jeg hatt lange dager ettersom vi hadde både seminar, lørdag og søndag og vanlig møter med lovsanger, ordpreken og søndagsskole. Og selv om det har vært lange dager, Gud ga meg styrke:)

I dag før søndagsmøte:)

Fikk ordnet aktivitet til små barn i menigheten

Meg sammen med koselig gjeng

Denne er fra gårsdagen da vi gikk tur innimellom undervisningen i seminaret

Utsikten var uklanderlig

En liten hund var også på møte

De blide gjeng

Men etter at jeg kom hjem måtte jeg bare finne den gode deilig sofaen vår og jeg sovnet. Og nå er jeg våken uthvilt og fornøyd. Ønsker deg en god kveld:)

6 kommentarer
    1. Så koselig det må være å ordne med aktiviteter for barna! Flotte bilder, og jeg liker spesielt de langstrakte strendene, hauger og fjell! Likt der jeg kommer fra. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg