Det ble andre boller!

En kjempenydelig morgen til deg. Solen har stått opp i dag på denne kanten av jorden.

I går hadde jeg sagt at jeg skal bake noe som jeg fikk inspirasjon fra Pinterest. Men jeg fikk ikke det til så det ble andre boller isteden. 

Og kanelsnurrer

Resultatet ble ikke så verst. Mannen min sa at de var kjempegode. Og jeg var takknemlig for å ha klart å gjøre noe i svimlende tilstand. Jeg må bare prøve å gjøre noe slik at jeg ikke føler med verdiløs.

Etter å ha snakket med datteren min i går på Filippinene, anbefalte hun boken som hun hadde nettopp kjøpt på Amazon fordi det var salg. Følte meg enda mer gammel da jeg så tittelen på boken. Men jeg har begynt å lytte på den. Jeg fant den på Storytel app. Faktisk det er en morsom bok  synes jeg etter å ha lyttet på den i en halv time. Denne boken ville jeg likt å ha på skrift på grunn av masse morsomme sitater:) Jeg er jo en dame som elsker sitater. 

Avslutter med dagens ord for i dag som får meg til å holde ut uansett hva jeg gjennomgår. Livet har fortsatt manga gode sider. 

Ønsker deg en fin dag:)

9 kommentarer
    1. Håper du snart blir bedre av krystallsyken. Jeg har den også. Når det blir ekstremt ille tar jeg turen til kiropraktor som får krystallene i øret på plass. Da er jeg bra igjen etter to behandlinger. Men det skal sies at det kommer og går. Jeg tror også att det kan settes i sammenheng med fibromyalgi. Riktig god bedring. Den baksten din ser knall gode ut, og bildene av nydelig natur er en nytelse å se. God lørdag til deg.

    2. Ja, det er noen som har sagt at kiropraktor kan hjelpe litt. Ja, du har rett I det. Jeg tror det også for svimmelheten min kommer og går. Noen ganger er det så ille at jeg ser svart bare jeg rører høde som sist lørdag da jeg ble innlagt på sykehus.
      Det var en god bakst:)
      Ja jeg håper at jeg blir frisk igjen snart. God helg til deg og klem:)

      1. Er jo ille når du ble lagt inn på sykehuset. Godt at du nå er hjemme og får behandling med øvelser som kan hjelpe på. Mannen fikk det en gang og da kasta han opp. Siden har ikke han hatt det, men da er det meg som sliter med den svimmelheta. Måtte kutte ut treninga sammen med damene her, det gikk ikke bra. Bøy og tøy, og hopp og sprett er ikke helt heldig heller. Men nå skal jeg lokke mannen på en tur og sluntre unna husvask. God helg og klem tilbake.

        1. Jeg klarer ikke trim med hopp og sprell heller. Men tur ute er det bra sammen med mannen. Kanskje kommer den gode fe til deg og tar husvasken:)
          Ha en fin dag:)

    3. Baksten din ble veldig fin den, og det viktigste er smaken å ikke det at de ikke ligner på det bilde på nettet.
      Det er jo gøy å prøve, noe jeg gjorde for noen år siden da jeg bakte lussekatter. Fant noen fine maler på nettet, men resultatet ble ikke helt som jeg hadde håpet. Smaken derimot var det ingenting i veien med 😉 Ønsker deg en fin dag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg