Det ble ikke fjelltur

I går, fikk jeg melding fra en venninne om å være med på en fjelltur. Det ble opprettet turgruppe fordi mange har lyst til å være med. Og jeg sa ja til det ettersom jeg har fri på arbeid. Har i grunnen fri hver fredag.

Men jeg fikk ikke sove før etter klokka ett om natta. Måtte ta innsovningstabletter igjen for å få sove. Våknet klokka 7 av alarmen på telefon.

Da så jeg flere meldinger i turgruppen at vi skal begynne tidligere å gå fordi det er flere som skal jobbe på ettermiddag. Det betyr at turen må gjøres i full fart som jeg har ikke helsa til. Og i tillegg,  var det meldt regn i dag. Da bestemte jeg meg til å si fra at jeg ikke kunne være med likevel. Jeg kan heller gå etterpå rundt bygget:)

Minner isteden om solnedgang i går kveld.

Så min livsglede i dag først var stille stund med Gud…forrige innlegg. Etterpå en god frokost.

Havregrøt og salami.

Dagens sitat

Det er begynnelsen…kroppen er fortsatt ikke helt våken.

Jeg finner sikkert noe å gjøre som gir meg livsglede:)

Hørte fra sussebasen at han skal bygge fundament for vinterhagen på verandaen vår. Så da kan jeg holde han med selskap isteden:)

Hva skal du gjøre i dag?

4 kommentarer
    1. Hei, dette er den første kommentaren jeg legger igjen på bloggen din. Oppdaget bloggen din for ikke så lenge siden, men liker å titte innom hver dag for å se hva om du poster noe. Du er produktiv, deler smil og legger ut mye koselig. Jeg liker kalenderen din med sitatene. Hva heter kalenderen? Kanskje jeg skal kjøpe en slik kalender.

      1. Så hyggelig å høre at du titter innom hverdag:)
        Kalenderen heter ” Herregud & Co
        Laget av Royne Mercurio
        Lykke til:)
        Bestilt den gjennom Hermon Forlag

      2. Jeg var innom bloggen din og du er veldig flink med mat. Så artig å vite at moren din er fra Filippinene. Må hilse fra meg.
        Måtte smile da jeg så arrozcaldoen på menyen:)
        Jeg lager også det hjemme her:)
        Håper du kommer deg inn i blogg.no for du er veldig flink og matrettene dine ser herlige ut:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg