Det blir en lang dag

Det lukter kaffe inne huset. Tegn på at nå er sjømannen hjemme. Og da blir det en til ting å gjøre for oss i dag…jeg skal være en hjelpende hånd. Og jeg som våknet svimmel, utmattet og kvalm…må vel prøve å gjøre mitt beste. Lite søvn og mye kroppsmerter. Bra jeg har feire.

Venter bare på at Europris skal åpne for slik at vi kunne hente hagemøbler for glassstua som vi bygget på veranda. Mannen skal også legge gulv.. en annen gulv slik at det blir tettere og varmere når det blir høst. Håper at vi klarer å få dette alt i dag eller til i morgen. At min lille stryke strekker til.

Ellers jeg har gått  tur ute i går. Målet var å gå tur hverdag i ferien min. I dag, blir det kanskje ikke tid og krefter til det. Vi får se.

I går gikk turen til kirkegård for å se om gravene trengs å bli vannet.

Jeg jaktet etter blomster også

fant sopp på veien det ser bra ut fortsatt i gravene

Omgivelsen

Ønsker deg en fin dag.

Hva er din gjøremål i da

13 kommentarer
    1. God morgen 🙂 Ta det forsiktig og ikke bruk opp all energien din <3 Kanskje er det nok med de gjøremålene du har nevnt her. Det blir jo litt gåing på butikken og slikt også 🙂
      Jeg skal også besøke graver i dag. Her regner det, så det er ikke fare for tørke der.

      God bedring 🙂

      1. Ja, jeg tror det også. Det er ikke så greit når helsa svikter.
        Det var ikke behov vanning igår på kirkegård;)
        Ha en fin dag til deg:)

    2. god morgen .Du får hjelpe mannen litt og ta pauser når kroppen gir beskjed :=) en spasertur gjør godt ,kort eller lang ,det viktigste er bittelitt bevegelse hver dag ,den hagestuen får du nok glede av utover høsten

    3. Så flotte farger og bilder. Alltid fredelig og godt å være innom kirkegården, selv om det kan vekke såre tanker. 🙂 Lykke til med prosjektet, dere kommer helt sikkert i mål 🙂 Jeg legger snart ut neste etappe på min opplevelse i disse dager 😀

    4. Nydelig blomster og den soppen var gedigen. Tror den er spiselig, steinsopp eller smørsopp..litt usikker, Du må bare ikke høre på meg :D. Jeg har en del jeg bør få gjort, men litt sløv. Ta vare på deg sjøl <3.

    5. Skjønner deg godt. Vi vil så gjerne hjelpe til, men når kroppen protesterer, så er det viktig å lytte til den. Jeg går lite turer nå, og ihvertfall ikke de dagene vi har en del gjøremål. Nå har jeg vært alene noen dager, og det har vært godt å bare kunne fokusere på meg selv, ihvertfall en hel dag 😉 Pass på deg, det er kun du som kjenner kroppen din, og det er ingen vits i å presse deg for mye. God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg