Det er ikke bare elendighet

 

I to siste innleggene fortalte jeg det  vanskelig opphold jeg har her på Filippinene. Men det finnes også lyse tider:)

Like før min eldre søstre reiste tilbake til Norge, dro vi til 88 Hotspring Resort med min barn, barnebarn og den eldste søsteren vår. Siste utflukt for i år.

Der er det vakkert scenery. Vannet i bassengene kommer fra en varmekilde fra et fjell. Medisin for kropp og sjel. Det er ulike temperatur i vannene. Varmeste er 42 grader. Det var altfor varmt:)

Selfie:)

Lunsjtid

En del av området.  Det er veldig stort område. Jeg utforsket ikke alt for det var så varmt:)

Det var deilig å være der, men til og fra tok det veldig lang tid på grunn av trafikken på Filippinene.

Dagen etter var jeg veldig dårlig. Men det var verdt turen fordi  jeg koset meg sammen med familien.

Ha en fin dag til deg og takk for titten.

 

10 kommentarer

Siste innlegg