Det er ugress

Ja, sommeren er kommet og det er ugress overalt. Og jeg som har dårlig knær klarte ikke å klippe ugressenne  sittende. Så i går, dro jeg til butikken for å handle kantgress klipper som jeg kan bruke stående når helsen tillater det.

Men jeg kom før klokka 10 på butikken og butikken jeg skulle kjøpe tingen åpnes ikke før klokka 10.

Så jeg gikk en liten sakte runde på moloen mens jeg ventet. Det var overskyet i går.

Da jeg kom tilbake var butikken åpen. Så jeg kjøpte denne.

Men kjerringa måtte lese bruksanvisning først og lade batteri før maskinen kan brukes. Og ettersom jeg har null krefter og hjernen ville ikke være med, klarte ikke jeg  å klippe en eneste gressstrå.

Men…det kommer vel bedre dager.

Har du en slik en hjemme eller bruke håndsaksa for å klippe kantgressene?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg