DET GJØR VONDT

Da klokka ringte sju i morges, sto jeg ikke opp med en gang. Jeg holdt på å skrive kommentar på et blogginnlegg. Da banket mannen på døra og lurte på jeg ikke ville stått opp.

Under frokost kom han med kalender og viste til meg dagens ord. Passer perfekt sa jeg. Som jeg skulle ha sagt det til ham:)

Ha sa” ja…du er nå heldig som kommer til ferdig dekket bord til frokost”. Ja sa, takk. Du er så snill”.

Dagens antrekk på arbeid I dag.

Tok med meg Molly på arbeid for å spre glede til de eldre.

Og de eldre ble veldig glad i Molly og flere ville kjøpe henne, men jeg sa at hun er ikke til salgs ennå.

Laget flere påskeharen til dagens bingo.

Da jeg kom hjem i dag, hadde min sussebass tilberedt middag. Det var mitt ønske. Pannekaker med ertesuppe og bacon. Snill han er.

Og desserten kom i posten fra en snill venninne.

SMÅ TING GIR STORE GLEDER.

Enn du? Har du opplevd smågleder i dag?

17 kommentarer

    1. Det hørtes ut som en veldig fin dag. Og snill mann har du :). Molly var da nydelig, ikke rar det var flere som ønsket henne. Men du hadde også flere fine skapninger. Dagen min har ikke startet….eller, jeg har vasket kjøkkengolvet <3,

    2. he he ,ja dagens ord var ikke så aller verst :=) og disse små søte på ski likte eg veldig godt ,du er flinke å skape små venner :=)
      Jeg får ferdigkokt kaffe hver dag ,min mann koker ekstra toil meg så jeg har når han har reist på arbeid,i dag hadde han i tillegg fyrt opp i peisen så det var varmt og godt i stua :=)

      1. Tusen takk. Ja, alle likte Molly og hun blir med meg til andre sykehjemmet jeg jobber i morgen for å hilse på de eldre der:)
        Ha en fin kveld Frodith:)

    3. Så koselig dag du har hatt! Morsomt at det sto akkurat det på kalenderen din idag også da…..! Og så har du fått gave! De små gleder er viktige! Jeg har jobba så innmari mye idag, det har vært litt for strevsomt igrunn….. klemmer <3

    4. Herlig å se bildene og lese. Den genseren var et funn til deg. Ja, vi får finne fram gode tanker og si pene ord til hverandre, så blir det litt lettere i disse dager. Ha en vakker dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg