Do what you love…

God morgen….her hjemme hos meg uler vinden. Høres ut som den vil bevise at høsten er i anmarsj.

I går var det likeså, men uten regn. Så jeg gikk en liten tur…og var takknemlig for tyngdekraften slik at jeg ikke ble blåst vekk:)

Noen bilder fra turen:

Og endelig etter å ha gått i pyjama i dagevis, jeg skal skifte til et finere antrekk for jeg vil prøve meg på arbeid i dag. Tok sovemedisin slik at jeg får sove i natt. Jeg er kommet i ondt sirkel, men uten søvn et det uten liv. Så jeg får ta en dag om gangen.

Ønsker deg en strålende høstdag hvor enn du er;)

6 kommentarer
    1. nå uler vinden her også ,er ikke så glad i den vinden men den bryr seg vist ikke om det :=) fine bilder selv om vinden ser sterk ut ,så krysser vi fingrane for att du får en grei dag på jobben

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg