Dokken Candice

Bestemor, kan du hekle denne for meg? Det var mitt andre barnebarn dom hadde spurt. Det var bare et bilde å gå etter, så det blir en vrient oppgave. Men jeg vil prøve for barnebarnet selfølgelig. 

Hun valgte rosa farge for kjolen

Resultat… ikke helt lik originalen, men dokken Candice ble født. Det tok litt tid å lage, men jeg er glad for at jeg klarte det. Håper barnebarnet ville like min versjon. Jeg laget ikke svart sko for jeg slet med det:)

Nå har jeg begynt med ny bestilling:)

Har startet

Spennende hvordan det blir:)

Har du noe prosjekt i det siste?

2 kommentarer
    1. Å så fin ho blei! Bedre enn originalen syns nå jeg! Her er jeg igang med en apekatt igjen… etter det venter det en lilla bamse, før jeg skal begynne å strikke rosa og hvitt hentesett til lille miniprinsesse som kommer utpå høsten! Masse å drive på med altså! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg