Dombås hotell

God morgen her fra Dombås hotell.

Ny fløy og inngangen.

Gammel fløy

 

Det var ikke meldt sol i dag på Dombås. Men utrolig nok, kom solen med sin strålende glans.


Selv om min mann og jeg hadde gått over 13km tilsammen i går, føler jeg meg ok og til tross for bare ca 2 timers søvn i natt.
Til frokost buffet strimlet det av folk gamle som unge. Pensjonister, småbarns familie og noen som jeg og mannen. Midt i mellom. Folk var jo flinke til å desinfisere hendene, men en meter avstand ble ikke fulgt med særlig ved matdiskene.
Frokosten var alright. Det var et stort valg av mat og drikke og vi gikk ikke sultne derifra. De har ikke små kaker som fins på andre hotell, men det er jo egentlig bare bra for magen min:)


Ellers var vi fornøyde med oppholdet på Dombås hotel. Rent og fredfullt. Senga var god å ligge i.


Det manglet henker å henge handklær på badet og de ikke har vannkoker og kaffe på rommet, men det var bedre å overnatte på et hotel enn hytta. Det var en del hytter her, men prisene er omtrent det samme som i ett hotellrom og i tillegg på en del hytter må man vaske rommet etter seg. Jeg orker ikke i hvertfall å vaske hytterom i ferien min. Så madamen var fornøyd.

Spisesalen

Inngangen/ resepsjon

Hytter til utleie

Middag i går på Jafs

I dag kjører vi hjemover med masse gode minner. Deler ut en del av opplevelsene senere.

Med dette ønsker jeg deg en fin dag.

Avslutter med dagens ord:

 

10 kommentarer
    1. Deilig å bo på hotell 🙂 Jeg stusser over at det er vanlig buffet, at man kan ta mat selv igjen jeg. Var det der vi var også. Rart ikke det skal komme med kelner eller en tallerken som står klar eller noe. Men mye rart som skjer igjen nå. Jeg ser det blir mindre og mindre antibac i butikker også, skjønner ikke hvorfor.. En matbutikk jeg bruker har, men mange matbutikker og andre butikker har IKKE 🙁

      1. Ja, folk blir mer og mer fritt og det kan gå galt.
        Forresten har du hørt om minibloggen.no?
        Har laget en ny blogg der og vil blogge der isteden fordi jeg leste at det blir nye platform av blogg.no.
        Mitt bloggnavn der er: joysnotepad

    2. Ja, det var litt rart der. Det var fritt til og med å skjære brødet selv og forsyne seg selv hva man har lyst til å spise. Håper ingen bli smittet da.
      Takk for besøket og god søndag til deg😊

    3. Ja, det var litt rart der. Det var fritt til og med å skjære brødet selv og forsyne seg selv hva man har lyst til å spise. Håper ingen bli smittet da.
      Takk for besøket og god søndag til deg😊

    4. Hmm….rart at det er lov med buffet nå? Og spesielt nå når smitten er på vei opp igjen?
      Men at det ikke er kaker i frokosten synes jeg er veldig ok. For når jeg selv er på hotell, klarer jeg ikke å spise bare sunn frokost, hvis det også er kaker å smake på 😉
      Det ser fint ut, og er enig i at hotell er ferie. Ikke hytte som man må vaske selv. Teit at de ikke har knagger til håndklærne da. Noe så enkelt kan vel ikke koste så mye å ha på et rom?
      Fine bilder, og maten ser god ut.
      Kos dere videre ♥

    5. Joda ble lov med buffet igjen nå sist i juli (før hurtigrute smitten)
      Men det er vel kanskje noe av det første som ryker om smitten sprer seg mye.
      Ha fortsatt en fin dag!

      1. Hei. Så at bloggen din kom fra miniblogg.no og at det står der at det blir en ny platform for blogg.no. Forsvinner blogg.no i nærmeste fremtid?
        Har laget da en ny blogg der isteden og vil prøve å legge ut der fremover.
        Takk for besøket og kommentar:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg