Dombfossen

Ferietid og fortsatt sommer og mange har fortsatt ferie akkurat som meg. Hvis du er på utkikk etter et sted i Norge hvor du/dere kan tilbringe ferie som passer for voksne, pensjonister eller småbarnsfamilie kan jeg anbefale å reise til Dombås.

Min mann og jeg valgte å bo på Dombås hotell. Men det er mange hytter i nærheten hvis man foretrekker det.

Ettersom vi er ikke i godform valgte vi å gå til nærmeste turiststeder. Og vi fant ut at vi skulle gå til Dombfossen fordi vi trengte ikke å gå så langt.

I skiltet står det 1,9 km til dit. Viser bilder veien til fossen.

Her er jeg og gubben min på vei nedover

Og endelig: Dombfossen. Så vakker og ren.

Til andre siden av veien hvor vannet renner

Verdt et besøk. Man kan også ta med matpakke og spise her.

Hvis du liker slike steder, er denne plassen utmerket til det.

 

8 kommentarer
    1. Så flott!
      Det var vinter (desember) da vi var der, så det frister med ny tur på denne årstiden når jeg ser den vakre naturen på bildene dine 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg