Dovregubbens hall

Yes…I am love with the trolls her i Dovregubbens hall😊

Oh hvor jeg savner han. Vi har ikke sett hverandre på 25 år. Sist gang jeg var her var min yngste datter 3 år. Nå er hun 27 år.

Det er noe magisk med trollene. De er så stygge, men søte altså. Det synes jeg i hverfall. Hva synes du?

Inngangen til resepsjon og kaffe. Det er mer troll å se:)

Han ser jo like gammelt som sist

Han hang der fortsatt

Og han også   

Og på toaletter for damer

Og Herrer

Kanskje han der er ny?

Jeg elsker også stedet. Men det er fullbooket her akkurat nå. Det er vel flere som elsker troll eller det er retr og slett magisk å være her. Det er så vakkert rundt omkring.

En liten elv på baksiden

 

Og her hang sykkelen på veggen.

ARNFINBRUA. Veldig gamnel bru

Om brua

Elven renner her

Litt selfie

Over brua

Inne kaffeen

Souvenir butikk

Overnatting stedet

Her også

Og her

Har du vært her?

Liker du troll?

5 kommentarer
    1. Jeg vet ikke om jeg har vært akkurat der faktisk, men ja, jeg liker troll. De er både søte og skumle på samme tid 🙂 Flotte bilder av spennende troll. Og den brua var jo bare nydelig ♥
      Og du, tenk på i gamle dager….hvor redde de var for troll den gangen. Det var den gangen da trollene eksisterte i hverdagen også, ikke bare i eventyrene 🙂
      Fine kvelden til fine deg ♥ Klem

    2. Hei på du 😀 Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har kjørt forbi der…. Men aldri tatt meg tid til å stoppe.. som regel fokus på å komme seg fortest mulig hjem… så tusen takk for at du dro meg inn i Dovregubbens rike 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg