Drømmen oppfylt…nesten

Jeg hadde ønsket meg lenge en vinterhage som kunne bygge på verandaen vår. En forlengelse av huset på en måte som jeg kunne også bruke til vinteren.  Da endelig min mann sa ja, fikk vi problem fordi det bli vanskelig å få det til. Døren, vinduene og taket blir I veien. Løsningen til slutt var å kjøpe et lysthus og plassere det midt på verandaen. Og mannen bestilte denne. Men det blir ikke montert før neste gang han kommer hjem fordi fundament under må tørkes i ca 21 dager sa han. Og da blir det mye stress å holde på med det de siste dagene før han skulle  reise ombord igjen. Men det er i hvertfall i gang:) Så drømmen er oppfylt….nesten:)

 

Har du et lysthus eller vinterhage hjemme?

10 kommentarer
    1. Gratulerer, ser Vedlig fint ut! Jeg ønsker meg et slik, men det må stå i hagen! <3 klem og fin dag!
      Gleder meg til å se flere bilder av dette hos deg.

    2. Det blir flott med lysthus. Vi har vinterhage, og akkurat nå står det planter der som skal plantes ut i hagen. Fint å sitte der å spise grillmat om været er dårlig. Mellom vinterhagen og huset står det en jaccuzi. Vi har det som plommen i egget. I går spurte han om vi skulle ha kjøkken på terrassen, etter å ha sett på Sommerhytta, men det takket jeg nei til. God helg og 17 mai til dere.

    3. Fint å sitte inne og føle seg som ute. Ikke alltid været tillater oss å faktisk være ute.
      Lykke til med monteringen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg