Drømmer du?

Jeg har mange drømmer som jeg har lyst å gjøre, men helsa strekker ikke til.

Og om nettene når jeg i det hele fikk sove noen minutter, da er det bare mareritt jeg drømmer om som jeg vil ikke bli til virkelighet.

Det lønner seg kanskje å drømme noe som er uoppnåelig i min tilstand akkurat nå når helsa er i bunn som å lese en bok, å skrive litt som nå,  lage enkelt mat eller gå rundt huset. Litt om gangen. Chair yoga må være trimmen jeg kan kanskje gjøre.

Hva med deg? Drømmer du stort?

5 kommentarer
    1. Jeg har sluttet å drømme for stort, fordi jeg prøver å være realistisk. Det er lettere å oppfylle sine egne drømmer når de er små. 😉 Men, ja, om jeg en vakker dag blir superfrisk, skal jeg lage meg store drømmer igjen. 🙂 Jeg har også bare mareritt og drømmer hvor jeg ikke strekker til på natta. Skikkelig teit bruk av natta! 😀

      1. Ja, jeg tror det også i vår tilstand. Kroppen vil helst bare ligge for min del nå og jeg synes det er trist. Men jeg må prøve å akseptere at det blir kanskje slik fremover.
        Takk for titten og ha en fin dag:)

    2. Om natten drømmer jeg ja, og jeg har mye komiske drømmer som er den rene komedien 🤣😂

      Tror man har drømmer uansett alder. Drømmer er en viktig del av livet, og for å nå sine mål.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    3. Kunne tenke meg komiske drømmer jeg:)
      Ja, vi må litt mål, hvis ikke livet blir ensformig og kjedelig:)
      Ha en fin uke til deg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg