Du bestemmer

I dag er himmelen grått og det regner veldig mye, men…

og…

I dag har jeg planlagt å hekle ferdig prosjektet mitt, farge håret og lage middag ( fiskesuppe). Men det ser ut som formen er like dårlig som været. Så vi får se hva jeg klarer å utrette i dag.

Ellers i går var jeg på butikken og kjøpte litt gule levende blomster.

og dagen før :kunstig blomster

Litt gul i kjolen min. Jeg var på aktivitetssenter

og servert middag til de eldre sammen med de andre frivillige.

Takk og pris for jeg var bare halv svimmel i går og fikk utrettet litt. Det var gårdagens livsgleder.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg