Eat all you can

Etter å ha vært hos øyenlegen, dro min sjømann og jeg til Trondheim torg for å spise lunsj til en Thai reustaurant. Det var lunsjbuffet ennå da vi kom og vi betalte 199kr. Vi var der kl.13.30. Fra klokka 14.00 betaler mann 229. Da blir det middagsbuffet. Men lunsjbuffet er lik middagsbuffet likevel. Vi klarte ikke å smake på alt. Det var rett og slett ikke noe mer plass i magen. 😊

Ulike dessert

Sushi bar

Alt mulig kjøttretter

Jeg spiste litt sushi Og blandig av alt:)

Thai Thai restaurant

Etterpå gikk vi en liten gå tur i byen

Og butikker. Skulle handle vanntett og vindtett og varm jakke, men jeg fant ikke noe. Handlet litt småteri.

Etter det kjørte jeg og mannen min til Dombås. En liten kjærlighets ferie. Deler om det senere😊

Enn du?  Hva har du gjort i dag? Har du prøvd å spise på en slik “eat all you can” restaurant?

 

4 kommentarer
    1. Det var dekorativ og sikkert veldig god mat..nam ! Har spist buffe, men ikke med slik mat som dette… Masse vakre blomster her også.. Vi har bada i dag..var jo så varmt med sola 🙂 Klem og fin helg til deg <3

    2. Her var det mye godt ja. Og fint med en sånn date ♥
      Jeg er nokså småspist, så for meg svarer det seg sjelden med buffet. Men noen ganger gjør jeg det likevel, bare for å smake litt smått på ting jeg ikke har forsøkt i menyen 🙂
      Den jakken er nok lurere å se etter om en måneds tid vil jeg tro 🙂
      God helg ♥ Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg