En herlig dag!

God mandags morgen til deg.

Sola skinner her og jeg har nettopp vært på butikken for å  handle litt matvarer og høstplanter. Sommerblomstene mine har kapitulert…akkurat nesten som meg.

Nå har jeg plantet to stykker i en potte og håper dem overlever i mine hender.

Ettersom jeg tok ikke en sterk sovemedisin i natt, ble det nesten ikke søvn for meg.

Men i går natt sov jeg for jeg tok en sterk sovemedisin. Den har også ettervirkning, men jeg klarte i hvert fall å gjøre noe. Etter å ha vasket badet, laget jeg middag til meg og gubben.

Oppskrift fra et hjemmeblad. Kjempegod. Søndagsmiddag.

Etter middagen, dusjet jeg og dro til menighetens grilldag ute i det fri. Litt kaldt. Det var ikke mye sol, men det var konsert og mye grillmat, ulike salater og kaker. Hyggelig mennesker også. Så dagen har vært fint.

Dagen har begynt ennå, men jeg ligger til sengs for å prøve å få sove litt. Kanskje det blir litt søvn. Heldigvis, har jeg fortsatt ferie.

Dagens ord og bønn:

Dearest amazing Father. I thank You that Your ears hear our prayers. And Your answers come in Your appointed time.

Help us to wait patiently with joy in our hearts because no matter what happens, we are under Your care.
I thank You for all Your many blessings. Both seen and unseen. Glory be to Thy name. In Jesus name. Amen.

Har du spesiel planer i dag?

Har du allerede kjøpt høstplanter?

Ha en fin dag.

3 kommentarer
    1. deilig med god mat.. og grilling er hyggelig også 🙂 Vakkert med lyng i krukker..skal kjøpe litt til høsten snart jeg også.. Håper du får en fin dag..og sover godt til natta igjen … Klem <3

    2. Så bra at du har hatt en flott dag? Koselig med grilling og godt selskap! Jeg har ikke plantet lyng ennå, men det kommer nok snart! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg