En produktiv dag

Det er ikke ofte jeg får energi til å gjøre mye, men i går var jeg i en slik modus. Ettersom jeg tenkte å dra på besøk til en venninne laget jeg en gjærbakst til kanelsnurrer og Pan de Coco. Jeg fant en bolleoppskrift på nett.

Mens deigen heves, strøket jeg klær ca en time.

Etterpå formet jeg deigene til pan de coco. Det er kokos inne bollene som er kokt i sukker  smør  og vanilje essens

Og kanelsnurrer. 

Ferdig produktet. Jeg tok noen gjærbakst til min venninne.

Laget også makrell sardines. Fant oppskrift på Internett. Ettersom vi har makrell og jeg liker tunfisk i boks, laget jeg min egen. Den var faktisk nydelig:)

Og etterpå maten dro jeg til venninnen min og vi gikk en liten tur i nabolaget for det var så fint vær.

Vi avsluttet turen med gjærbaksten, te, en god prat og bønn. Herlig dag.

I dag tenkte jeg å jobbe frivillig. Håper for en fornyet energi da:)

Hvordan går det med deg?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg