En snill sjømann

En av lyspunktene i hverdagene mine er min sjømann. Han kom nemlig hjem sist tirsdag. Så det blir vel flere koselige stunder sammen med han i 4 uker fremover.

Da jeg kom hjem  i dag fra arbeid overrasket han meg med en deilig middag.

Kyllingfillet innpakket med bacon og toppet med cheddarost som er bakt i ovn, kokt og moset gulrøtter og salat med aioli. Tenkt å komme hjem med nydekket bord og en smilende mann. Jeg er heldig:)

Avslutter med dagens ord:)

Enn du? Hva har du spist til middag i dag?

6 kommentarer
    1. Ja, du er jammen heldig. Jeg ble litt misunnelig nå gitt 😉 Men neste uke kommer min datter hit, og da har hun sagt hun skal lage de fleste middagene 🙂
      I dag har jeg ikke spist middag. Jeg har et sår langt bak på tunga eller i halsen, så klarer knapt å prate…så da venter jeg litt med å spise så veldig 🙂
      Håper på vær til å grille i morgen, for da skal det grilles 🙂
      Ha en fin kveld ♥

    2. Du er heldig som har en snill mann😃
      Det har jeg også❤
      I dag hadde vi koteletter, nypoteter, og salat fra hagen.
      Middagen din så veldig god ut😊

    3. Det så veldig godt ut 🙂 Så på de andre innleggene dine å. Så mange fine bilder du har tatt 🙂 Moro å se på alt.
      Ha en god natt og en fin dag i morgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg