En tøff og en hektisk dag

I dag gikk det rundt i hodet på denne kjerringa….føler at jeg begynner å bli gammel.

Treninga hos fysioterapeut gjorde ikke under. Ettersom jeg har fibromyalgi, skulle jeg egentlig ikke trene hardt og ikke mer en halv time. Men det har vært hardt trening hos fysioterapeuten og isteden å bli sterkere, ble jeg bare enda mer utmattet og smertene i kroppen forverret seg. Fant ut at jeg må bare slutte med det og bruker heller kreften min til å klare jobben min og heller trene på min måte.

Det var tøft å være på arbeid når man føler seg som en 80 åring. Men jeg takker Gud for hjelp til å klare dagen.

Påskehønen smiler til tross for smerter og utmattelser. Føler meg som en klovn. Skal gjøre andre glad selv om innvendig gråter jeg. Bra at jeg er veldig glad i de eldre slik at jeg klarte å holde ut.

Klarte faktisk å bake muffins til dem til kaffe. Så ble det også sittedans, bingo, allsang og grublespill.

Middagen som jeg serverte til de eldre kom fra storkjøkken.

Jeg takker Gud for styrke til å klare jobben og for alle hjelpere på jobb:)

Hjem fikk mannen min oppskrift til middagen vår. Fra Hjemmet blad.

Og han laget det med kjærlighet til sin kone:)

Godt med salat at åt:)

Etter middagen fikk jeg hvile litt før jeg måtte på et møte i jobb sammenheng.

Så dagen har vært både tøft og hektisk. Likevel, er jeg takknemlig for at jeg klarte å bidra noe i samfunnet i dag.

Ny dag i morgen og ny muligheter:)

Enn du? Hva har du gjort I dag?

 

13 kommentarer
    1. Det er viktig å kjenne på hva som gjør godt. Om treningen bare medfører mer smerter, og det ikke blir bedre sjøl om du trenger jevnlig, så er det bedre å prøve annen form for trening. Godt å få servert middag etter en lang dag på jobb. 🙂

    2. Du er tøff Ligaya, som klarer å stå så på til tross for smerter og utmattelse. Har selv fibromyalgi, og det er en krevende, usynlig sykdom. Håper du får mange gode og lyse dager. God bless!🙏❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg