Enda en dårlig dag

God mogen til deg. Ny uke og ny muligheter.  Verden hos meg gynger fortsatt som i går. Fikk ikke skrive et eneste blogginnlegg.

Gårsdagen: Hodet mitt var så kaputt at jeg klarte ikke engang  å være med på online chat sammen med mine barnebarn. Vi chatter hver søndag. Det var så trist når jeg ikke får det til.

Øynene mine svir så mye. Hele formiddagen i går lå jeg bare. På ettermiddagen prøvde jeg å hekle litt slik at jeg har en ting jeg kunne gjøre.

Sent på ettermiddagen da svimmelheten ble ikke så påtrengende, gikk en en liten tur ute. Det var blå timen. Det hjalp med litt frisk luft.

Dagen i dag blir vel igjen tilbrakt på den gode sofaen min. Vi får håpe det blir bedre i morgen.

Deler noen sitater til ettertanke.

Det forteller meg at jeg bør ikke være urolig uansett hva som legger foran meg.

Gårdagens ord fra kalenderen.

Ha en fin mandag.

14 kommentarer

Siste innlegg