Endelig, etter to måneder

Endelig etter to lange måneder hvor jeg ufrivillig tilbrakte mest av tiden min på sofa, fikk jeg nok styrke til å jobbe frivillig igjen for de eldre. Jeg har savnet så mye å være sammen med dem. Så i går kamuflerte jeg alderdommen og dro avsted.

 

Dro til aktivitetssenteret der jeg jobbet før og hjalp til med middagservering.

Vi serverte frukt suppe, fiskegrateng med tilbehør og Budapest kake til kaffe som jeg glemte å ta bilder før det bli servert:)

Her var jeg sammen med  to andre frivillige og i midten er en eldre dame på 98 år som var så livlig. Hun sa til meg at hun inviterte sønnen sin til å holde konsert for alle sammen den dag. Og gjett om vi ble veldig glade.

Sønnen hennes er en av de lokale populære gruppen ” Tre vise menn.”

Og det som var artig var at musikermannens sønn, svigerdatter og barnebarn er naboen vår. Og Hr. Happy fortalte meg at han og moren med familien bodde  i nabolaget hvor Hr. Happy hadde vokst opp. Verden er ikke stor.

Jeg fikk lov til å publisere bilder:)

Men uanset, dagen har vært kjempehyggelig. Fikk høre fra flere at jeg var dypt savnet. Og det var jo gjensidig:)

Med dette ønsker jeg deg

Ha en fin dag:)

14 kommentarer

Siste innlegg