Endelig…mulighet til å komme ut!

Endelig, etter flere måned å være  innestengt i huset på grunn av coronavirus, fikk min yngste barnebarn endelig mulighet til å komme ut og dra til utflukt sammen med foreldrene. De dro til dette stedet.

River Adventure:

Ulike opplevelser inne resort.

Lykkelig familie.

Jeg skulle ønske jeg kunne være med, men jeg kan fortsatt ikke reise til Filippinene på grunn av restriksjoner og min dårlig helsa.

Uansett, det ga meg glede til å se at andre i familien fikk mulighet til det.

Har du planer å reise utenlands i nærmeste fremtid?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg