Enjoy

I disse tider hvor det er dødsfall her og der på grunn av koronavirus og mange mennesker lider av ulike sykdommer og sliter med både den ene og den andre…da er det en oppmuntring å finne små gleder i de små tingene slik at vi ikke blir deprimert.

I dag er jeg takknemlig for at jeg føler meg litt bedre etter store doser av prenidsolon. Jeg har klart å handle mat selv om jeg ble kjørt av min mann. Etterpå skal jeg til frisør og klippe håret. Små gleder gjør livet bedre.

I går har jeg også klart å gå en liten tur selv om det regnet. Det var godt for kropp og sinn.

Håper at jeg kan begynne å jobbe igjen neste uke når svimmelheten og utmatelsen bli mindre.

Er du flink til å se eller finne glede i de små tingene?

8 kommentarer
    1. Det er alltid godt å komme seg ut i frisk luft, og det gir energi 😊

      Håper virkelig at du klarer å komme deg tilbake til jobb igjen når helsa tillater det ❤❤❤

      Ja, jeg ser det positive i det meste, og for det hjelper ikke meg å sette meg ned og synes synd på meg selv. Det klarer jeg ikke.

      Ønsker deg en kjempefin onsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg