Er det fortsatt LIV?

Tja…Frodiths utfordring i dag handler om “liv.” Ja, det er jo fortsatt liv i meg selv om jeg kunne tenke meg at jeg har krefter til å leve ut livet mitt. Men jeg takker Gud som gir meg håp hverdag. Og i dag ble jeg påminnet at hvis jeg kan bare ta et skritt om  gangen, holder det så lenge jeg ikke gir opp. Og jeg ikke vil bli fordømt.  At jeg skal gi meg meg selv tillatelse til å gå sakte, ta noen skritt bakover hvis jeg må eller ikke bevege meg i det hele tatt. For livet mitt tilhører ikke meg lenger, men hans. Og da er det ingen bekymringer når jeg kan legge alt i Guds hender. Og heldigvis ikke alle dager er like:)

Det minnet meg om dette verset i bibelen. 

Inspirasjon fra sitater som inspirerer til liv!

I går var det faktisk litt liv i meg og jeg har klart å vaske hus.

Bakte smuldre pai

og lage flere morsdagskort:)

Så i dag jeg skal prøve å lage liv i tilværelsen min uansett.:)

Takk for titten:)

 

14 kommentarer

Siste innlegg