Er du interessert?

Er du interessert på slike skulpturer? Det er i hvert fall jeg:)

Mmmmmm, er det en sommer skulptur?

Alf Mjøen: Alf Mjøen var en norsk offiser og politiker. Han ble offiser i 1891, oberst i 1934 og var generalkrigskommissær i perioden 1934–1939. Han var ordfører i Gjøvik i 1902–1904, og eier av Gjøvik gård i årene 1894–1952. I periodene 1913–1924 og 1927–1936 var han stortingsrepresentant fra Oppland fylke for Radikale folkeparti. (info)

Det står ingen navn på denne skulpturen så vanskelig å vite hva hun representer.

Ikke denne heller

Skulptur til minne om alle som ble drept i Utøya

Denne er til minne om de som ble drept under krigen

kruseduller kunst?

Glassblåser

Da håper jeg at jeg kan finne slike figurer fremover.

Er du interessert i slike figurer. Lurer du på historien somm ligger bak?

8 kommentarer
    1. Jeg liker å ta bilder av skulpturer, kanskje mest de som er litt “rare”. Tar mye bilder av sånt jeg også. Noen er jeg interessert i historien bak, andre er det nok å se på 🙂

    2. Så fine bilder! Jeg tenker at den nakne jenta er en perfekt sommerstatue, ingenting er bedre enn å bade i kun det Gud skapte oss med 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg