Er våren kommet endelig?

God dag til deg:) Har du sovet godt i natt? Jeg i hvertfall fikk ca 5-6 timer søvn. Og det var jo bra.

Hjernen min er litt tåkete i dag som været, men det hjalp å trekke inn frisk luft. Derfor, selv om det var grått, gikk vi en liten tur i nærmiljø. Heldigvis det var ikke mye kushit lukt denne dagen.

Noen bilder fra turen:)

Har begynt å plante stemor også og tok med meg inn vårblomster:)

Avslutter med dagens ord:)

Ha en fin dag til deg:)

Har du begynt å plante sommerblomster?

2 kommentarer
    1. Ååå ja, jeg håper våren har kommet til deg også nå ♥
      Fin tur og søte små blomster.
      Ja, jeg er i gang å plante blomster. Kjøpte en blomst senest i dag. Den skal få stå i steinbedet mitt. Kushit ja, ikke den beste duften, men et sikkert vårtegn 🙂
      Ha en fin dag videre ♥

    2. Kuskitlukt er jo lukt av vår… Hehe 😉 Jeg sov ni timer, som jeg normalt gjør, og dagen er fin her sørpå. Tror sannelig jeg skal sende noen soltråler til Trøndelag! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg