Eventyr bryllup

Fortsetter fra forrige innlegg

som for meg var et eventyr bryllup.

Jeg hadde ikke bilder under vielsen på grunn av det var ikke lov å ta bilder. Paret har innleid kameramann som tok bilder og filmet.

Men jeg skulle ha foreviget i min kamera min datter som var forloveren til bruden da hun, brudepikene og bruden gikk til alteret. Det var magisk.

Etter vielsen fikk vi lov til å ta bilder og jeg fikk lov fra bruden å legge ut deres bilder:)

De nydelige paret

Min datter ville ikke bli publisert men her vises ikke hennes ansikt og kjæresten hennes så jeg tar sjansen:). Nydelige par de også.

De gamle paret.

Etter vielsen var det servert cannapier før middag.

Brudens lykkelige foreldre

Nydelig pyntet middagsbordet.

Og på bordet lå det en rørende hilsen fra brudeparet til oss.

Til starter fikk jeg ” Gin Cured Salmon”

Hovedrett: Lammekjøtt til Hr Happy

Jeg valgte “Cajun Beef Pave”

Dessert: Strawberry and White Chocolate Terrine.

Brudeparet mens de skjærer kaken

Engelsk bryllupet: De serverer bare en kake som alle kan smake. Den andre er ulike typer ost til ostekjeks.

Det var mer enn nok mat og alle var mette.

Noen av de glade gjestene som reiste sammen med oss fra Norge. På bildet et gudmoren og gudfaren av bruden.

Det var innleid band som spilte til fest. Og det var brudedansen, bruden og fars dans, brudgommen og svigermorsdans, og til og med brudgommens mormoren på 93 år danset og resten av gjestene. Brudgommens familie var bare herlige. Snille, glade og gjestfrie.

Jeg og Hr Happy var fornøyd med å se på dem:)

Forresten, vår datter fanget blomsterbuketten som ble kastet av bruden. Så kanskje blir det bryllup igjen snart:)

Med dette bildet sier jeg takk for titten. Fra oss slitne, men lykkelige paret.

10 kommentarer
    1. Så nydelig og takk for at du delte. Kn tenke meg dette var en veldig fin opplevelse. Fantastisk sted, las innlegge før dette også. Godt når mennesker er slik- og gjør det slik, at et ekteskap varer <3

    2. Helt nydelig! Vakkert brudepar, og det voksne paret er også flotte! 😉 Fint å se all den gode maten og høre om den fine dagen dette ble for alle til stede! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg