Eventyrland/ Wonderland

Har du noen gang ønsket å dra til et eventyrland og leve i deres verden? I hele min barndom ønsket jeg det for virkeligheten var veldig vanskelig.

Sist fredag dro mannen min og jeg til Bakstein som ligger i Fevåg for å se på et eventyrland.

Have you ever wanted to go to a wonderland and live in their world? Throughout my childhood, I wished it for reality was very difficult.

Last Friday my husband and I went to Bakstein which is in Fevåg to see a fairyland.

Jeg var jo mektig imponert på alle som har fått til lage et slik sted. Her passer det jo for alle uansett alder.

I was very impressed with everyone who has made such a place. Here it is suitable for everyone regardless of age.

Vil du være med å se?

Det er veldig fint utsikt der også i tillegg. Så man kan ta seg kaffe med noe godt at åt og bare nyte den fine naturen.

Do you want to see?

There are very nice views there as well as well. So you can have coffee with something good to eat and just enjoy the beautiful nature.

Her er eventyrfigurene. Kjenner du noen av dem?

Here are the fairy tale characters. Do you know any of them?

Er du glad i å besøke slike steder? Vekker det opp minner?

Do you enjoy visiting such places? Does it evoke memories?

8 kommentarer

Siste innlegg