Fake autum

Hvem blir ikke smittet av denne fargerike høsten?

Dårlig vær og jeg skulle ikke trene i følge øyenlegen, så jeg gikk ikke ut for en tur.

Men jeg må kunne nyte høsten på en annen måte. Så, min måte å bringe høsten inne er å lage det. Og jeg som liker å klippe papirer fant ut at jeg kunne gjøre høstbilde av klippet papir. Denne gangen brukte jeg gamle aviser.

Så jeg fikk lage dette.

Og her brukte jeg plastikk bobler og gamle malingsfarger og et svart ark. Fant ut at disse ideene kan jeg ta med til jobben. De eldre kan få glede av det:)

Tiden går fort når man kunne gjøre noe artig selv om det er litt barnslig:)

Hva har du gjort i dag?

7 kommentarer
    1. Så artig å lage høst inne. Det å være barnslig tror jeg er veldig viktig <3. Ble fine høstbilder. Her har det skjedd lite i dag, mer tanker om hva som burde skje :). Riktig fin fredag til deg <3.

    2. Så stilig – spesielt det øverste! Du er flink! Jeg har styra rundt i hele dag…. frisør, synstest, husvask, bobilvask, hjelpe pappa og trene…. jaddaaaaa….. og så blei det et par gode gåturer! Gjett om jeg sitter stille i sofaen nå da! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg