Farget håret med kaffe

Denne organisk kaffen

Ja, det er mye rart å finne på Internett både det ene og det andre og mange ble lurt….inkludert meg.

For jeg har nemlig fått et problem at jeg mister så mye hår  og at det begynner å bli tynn på toppen. Men så tenkte jeg at grunnen kan være at hårfarger som jeg kjøper på butikken og bruker var årsaken til håravfall. Men grått hår vil jeg ikke ha. Så jeg googlet litt og ettersom jeg bruker mye Pinterest, fant jeg oppkriften der. Det var bare å blande organisk kaffe med balsam og bruke det på håret 2 ganger i måned. Og  vips får man sjokolade farget hår. Og dum som jeg var, gjorde jeg det. Men det en enesnte som fikk farge var badegulv og vegger på badet hvor jeg skvatter blandingen under hårfargen. Og jeg har fortsatt grått hår etter en time med organisk kaffe på håret.

Og gjett da. Jeg luktet kaffe hele natten og jeg var redd at mine arbeidskolleger ville spørre i dag hvorfor jeg lukter kaffe, jeg som ikke drikker kaffe engang. Heldigvis, ingen har spurt, men jeg fortalte selv hvor naiv jeg var:)

Enn du, har du vært lurt av en ide fra Internet?

7 kommentarer
    1. hmmm ja men så har du prøvd det 😀 Å farge håret tærer på det og sliter det og man mister mere hår…………. jeg tror kanskje du ville blitt fin med grått hår………………. jeg striper håret mitt av og til slik at det skal automatisk bare bli bort i det grå på en måte……….. jeg orker ikke farge håret når de gråe håra kommer 🙂 Mange er fine og flotte med grått hår, og om man får grått hår kan man ta flotte glansvasker og piffe opp med en stripe eller tre 😀 Og klippe i en fin fasong 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg