Ferie?

En solstrålende dag til deg. Yey! Sola skinner her hos meg og jeg har ferie. Meste tro at jeg skal sove lenge på morgenen, men jeg er som solen om sommeren. Være litt borte om natten.

Jeg tenkte at når jeg har ferie så kan jeg slappe av og gjøre ingenting. Sittepå en ølbenk uten å drikke øl?

Men når jeg tenker meg om er det mye jeg bør gjøre i dag som å støvsuge huset, bake brød, handle, lage mat, skrive blogginnlegg, hekle ferdig et prosjekt, gå tur, og hjelpe mannen med å lysthuset vi holder på å bygge. Det er mye gjøremål som venter for å bli gjort. Da er det godt at jeg har ferie 🥰 Forresten, jeg begynte dagen med ha en samtale stund med Gud🥰

Ord til inspirasjon i dag:

Og en bønn Ønsker deg en strålende dag🥰

Hva slags gjøremål har du i  dag?

7 kommentarer
    1. Ferie er godt det. Og det er heldigvis ingen oppskrift på hva en ferie skal inneholde. Så kos deg med dine ting, det er det som er viktigst ♥
      God helg ♥

    2. Det som er fint med å ha ferie, å få gjort unna masse man ikke har tid og ork til ellers. Men samtidig er det viktig å ha ferie, uten gjøremål. Kroppen og hodet trenger hvile, og bare feriefølelse også 🙂 God ferie! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg