Fest hverdag

Hei! Hvordan mandagen din har gått i dag? Gikk timene sakte eller den bare hastet av gårde?

Min mandag har vært fullt av gode minner. På arbeid i dag hadde vi besøk av flotte elevene fra ungdomskolen og elever fra videregående skole som bidro til enda mer latter på arbeid. Flinke ungdommer. Føles det som det var fest fordi aktivitetssenter var nesten fult av folk både av de unge og de eldre. 

Søndags middag var wok av squash, paprika, blomkål, kjøtt, løk, tomat og hvitløk og litt krydder. Det var godt sa min mann. En fest middag for han. 

Jeg bakte også eplekake som jeg skulle ha med til de eldre i går. Vi bruker å holde andakt for dem en gang i måned og tar med oss kaker og snitter. De blir veldig glad hver gang vi kommer. Åndelig fest.

 

Selfie før andakten. Kledde meg til en fest av Gud’s ord og kjærlighet.

Lørdag ble jeg invitert av min venninne som feiret 50 år. Masse kaker etter et herlig middag med helstekt gris, vårruller, kjøttsuppe, laks og foccacia, gryterett og pancit. ( Fikk ikke mulighet til å ta bilde av hovedrettene fordi de forsvant fort:) Fest for magen min.

Fredagskveld ble jeg med de eldre på jobb til dans og svingaften med Ørnulft Holthe og Kviknegutta. De eldre hadde det kjempeartig og jeg likeså. Måtte danse, selv om jeg hadde to venstre føtter. 🙂 Fredagsfest både for meg og dem:)

Nå er det rolig. Ingen fest hjemme, men det var meldt storm…så det blir vel snart fest av vind ute:)

Enn du, har du vært på en fest i det siste?

 

3 kommentarer
    1. Selv om jeg bare har handla og laget litt enkel middag syns jeg dagen har gått fort.. Har jo blogga litt da.. 🙂 Hørtes ut som du hadde en trivelig dag på jobben.. Wok er sååå godt..nam ! Ikke laget eplekake denne høsten..det må jeg se å få gjort snart 🙂 Blitt lite fester di siste åra..var i et bryllup tidlig i sommer det var vel den festen jeg har vært det siste året 🙂 Du er jo bar såååå nydelig <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg