Fibromyalgi

Etter mange år av smerter og utmattelser på grunn av fibromyalgi fikk jeg endelig tilbud et opphold på Hysnesfort for kartlegging og eventuelt videre behandling av plagen.

Ankommet veldig tidlig på stedet på grunn av båt forbindelse.

På vei opp dit ca 15 minutter gå avstand.

Ankommet stedet

Inne resepsjon

Sitteplasser delt i grupper

Den første dagen gikk på informasjon om stedet og forholdsregler og vi fikk individuelt samtale med en lege, fysioterapeut, og en primærkontakt og videre med en sosionom til stede. Fikk timeplan også for uken.

Måltidene ble inndelt i ulike grupper. Vi var fire i en cohort ( gruppe). Under måltidene ble jeg litt kjent med andre og vi gikk tur i nærområde som gamle venner. Mye latter og snakk om ulike ting som plager oss. En positiv gjeng. Deler mer bilder fra stedet i senere innlegg. Vakkert sted her.

Her er rommet mitt. Veldig romslig.

Enn du? Har du vært på et slik behandlings eller opptrening sted?

I morgen skal vi på en lang ute tur. Jeg gleder meg.

2 kommentarer
    1. Nei, jeg har ikke vært på noe sånt sted. Men det så fint ut der da. Og fint å få litt utredning å snakke med andre som strever med det samme 🙂 Du er der NÅ? Ha en fin ettermiddag <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg