Fikk avslag hos psykolog!

Jeg vet ikke om jeg skal gråte eller jeg skal le. Min fastlege og min primærkontakt fra Unicare Helsefort anbefalte sterkt at jeg bør snakke med en psykolog på grunn av helsa mi nå fortiden. Legen skrev en henvisning for meg, men tro det eller ikke. Jeg fikk avslag. Må man være suicidal da for å få time til en psykolog eller? Eller plages med depresjon? Jeg er ikke en av delene, men har mye smerter, sorger og plages mye med søvnløshet. 

Men, jeg får bare søke min styrke hos Gud.

Låner dette sitatet fra min datter Michelle!

 

Og det er også mye livsglede i den fine naturen rundt meg!

Ønsker deg en fin dag. 

14 kommentarer
    1. Naturen er veldig god å ha. Bra du ikke er deprimert, men det kan være godt å få snakka om det en må bære med seg, det som setter seg i kroppen. Ønsker deg en god og fin dag <3.

    2. Fikk du avslag? Det har jeg ikke hørt at noen har fått før. At det kan ta tid ja, men avslag? Du får be legen søke igjen, annet sted.
      Håper du får noen å snakke med ihvertfall, det er viktig! God klem ❤

    3. Det må jo være mye bedre å få time hos en psykolog FØR det blir så ille at man MÅ ha det, for å si det sånn. Håper du kan få hjelp på annen måte, eller søk om igjen. Veldig rart. Flotte bilder du har tatt <3

    4. Det er underlig at forebygging av psykisk helse blir nedprioritert når det er så viktig! Veldig bra at du finner glede i naturen. Sender deg en god klem 🥰 Ha en fin dag💕

    5. nydelige bilder,en vakker rekke med rorbuer er fint å se på :=) nei det skal ikke være øett å få time der en ønsker,men håper du finner hjelp og trøst andre steder,finne noen du kan snakke fortrolig med

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg