Fisk en hel uke?

Sola skinner og det var vindstille. Sjøvær…og mannen sa ” Vil du være med meg på fisketur?” Men kjerringa har lagt seg til rette på sofaen og lyttet akkurat på en spennende roman fra en lydbok, så hun sa: ” Jeg har ikke lyst, men du klarer deg vel selv uten meg?”. Og sussebassen smilte og sa: ” Jo, det kan jeg.”

To timer etter ropte han i gangen: ” Nå må du komme å ta bilde!” Meste tro at det er han som liker å publisere bilder:)

Og fiskene ble foreviget. Det er mye mat. Nok for en uke.

Den dagen hadde vi også fisk til middag.

Salat med laks som er kjempegod.

Oppkriften fra Hjemmet blad i tilfelle du har lyst til å prøve:)

Jeg spurte mannen min om vi skal spise fisk en hel uke, men han sa at han kommer til å kaste opp hvis vi skal gjøre det. Så dermed havnet fiskene i fryseboks:)

Liker du fisk?

22 kommentarer

Siste innlegg