Flowery day

For me. It is good to just can pick flowers from my garden to brighten my day.

I really need something to make myself feel better after I had been to the doctor. New medicine again to try for my pain and sleeping problems.

Til meg. Det gjør godt å kunne plukke blomster fra min egen hage til å gjør min dag lysere.

Jeg trenger virkelig noe for å føle meg bedre etter at jeg har vært hos min  lege. Nye medisiner for smerter og søvnproblemer.

 

For the graveyard./ Til kirkegård.

Sun is shining here and life is wonderful.

Is it still summer in your place?

Her skinner sola og livet er herlig😊

Er det fortsatt sommer hos deg?

 

8 kommentarer
    1. Veldig fint med litt blomster, man blir gladere av det 🙂 Det er sant 🙂 Håper du får en fin helg jeg Ligaya, jeg gleder meg til denne helgen, bare slappe av .-)

    2. Så nydelig. Var innom kirkegården i går. Er jo der en gang i uka i alle fall. Der står det enda såpass fint at vi venter med høst stellet 😀 Nyt helga 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg