Forlatt nå igjen!

Vi skulle alltid være vi to, men gang på gang blir jeg forlatt av min mann…år etter år. Jeg liker det ikke, men vi må ha et levebrød.

I dag reiser han om bord til båten igjen.

Selv om jeg klarer meg å være alene…men savn blir alltid der.

Lurer om fuglene blir også trist når de  blir forlatt????

Det er bedre å være to

Her var mannen. Så på båten vår i går fordi han skulle dra i dag. Han skulle ikke bruke denne båten. Han jobber på en supply båt.

Vi gikk en tur dit i går og jeg foreviget turen med bilder

Siste middagen sammen i går. Neste gang blir om fire uker.

Jeg får lage meg gode dager da mens mannen er borte:)

Imens sier jeg ” Sayonara eller Aloha!

Ønsker deg en god dag.

10 kommentarer
    1. jeg skjønner att du ikke liker å være alene ,da jeg var nygift var mannen min borte i ukedagene men hjemme i helgene ,og slik hadde vi det til vi fikk barn nr 4 :=) faren til min stemor var borte i 6 mnd i gangen før han kom hjem ,Grønnlandsfiske ,det hadde jeg iallefall ikke orket ,men som du sier ,en må ha et levebrød ,lag deg en god dag

    2. Ja det er slik at av og til blir man forlatt – også har man det å se frem til – til neste gang <3

      Fuglene tror jeg også er slik, iallefall mange av de – at de er to hele livet nesten 🙂

      Lag deg en fin dag 🙂

    3. Skjønner at det blir litt stusselig når han reiser ut igjen! Du får prøve å gjøre dagene gode og fulle av gjøremål – så er han “plutselig” hjemme igjen! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg