FORRIGE MÅNEDS INNTEKTER 2,49 KR.

Image result for emoji
Hei Ligaya V. Bugten(happy) ,

Forrige måneds inntekter er 2,49 kr. Totalt har du 147,58 kr utestående hos oss. Dette er under 500 kr som er vår grense for utbetaling. Beløpet vil bli overført til neste måned. Så snart du totalt overskrider 500 kr vil du motta et fakturagrunnlag fra oss.

Mvh
Egmont People

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Jeg blir i hvertfall ikke rik ved å blogge som kokken i bloggverden:)

Han forlanger 2kr for hver og en som skal bruke oppskriftene som han legger ut i bloggen sin. Ja, han må også ha inntekt. Og ettersom han har flere tusen lesere, det blir det mange to kroninger hverdag:)

Jeg tjener litt over to kroner i måned. Synes det er så morsomt:)

Heldigvis har jeg andre arbeid og er ikke avhengig av inntekten i bloggen. Blogging for meg  er en hobby. En måte til å formidle en tanke eller budskap for andre. 

Tjener du mye ved blogging? 

 

8 kommentarer
    1. Du er på god vei da. Tjener ingenting jeg. Har ikke prøvd på det heller, og dessuten skriver jeg for kjedelig og har for få lesere. 😉 Synes det er fint om noen kan tjene litt av de som ikke er på toppen også. Vel unt!

      Ha en fin dag! Klem 🙂

    2. Da fikk du jammen myyyye mer enn meg. Jeg fikk 0,00kr!!!! Rik blir vi visst ikke her nei. Men det er ikke derfor jeg blogger heller 🙂 Jeg kunne jo ta betalt for tipsene mine, men jeg tror ikke noen vil betalte for det som de gjør til kokken. Men litt festlig er det da, når jeg har 36 kroner liggende å vente til jeg klarer å få 500!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg