Første fisketur i år!

Min sjømann har lyst på lever og rogn og vi dro derfor i dag til sjøen ettersom det var fint vær for å fange en torsk med lever og rogn.

Min datter og barnebarn fra Filippinene ble med. Det var 3 år siden sist det fikk være med og fiske og de gledet seg.

Jeg koset meg sammen med dem.

Min sjømann og barnebarn prøvde først lykken.

Og det ble torsk

Enda flere

Og hyse

På vei hjem fikk mitt barnebarn prøve å kjøre båten til havn.

Fornøyd var vi alle sammen. En torsk hadde stor rogn og lever. Så min sjømann var lykkelig:)

Har du prøvd å fiske i år?

9 kommentarer
    1. Oi så gøy med fiske nå. Jeg hadde ikke kommet på det engang. Det er liksom noe som hører sommeren til for min del. Men jeg er ikke så ivrig med fiskestanga. Jeg liker godt å se på. Det er en egen ro med fiske.
      Kos dere masse nå i helga alle sammen ♥ Klem

    2. Nå ble jeg skikkelig misunnelig her. Kjente duften av sjø, kjente det rykka i snøret, lyden av måser og slt rundt opplevelsen. Tusen takk for at du delte. 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg