Forvirret?

 

Som jeg skulle sagt det selv på grunn jeg virkelig ikke kunne bestemme meg hva jeg skal gjøre med mitt liv. I natt, tok jeg igjen sovemedisin etter et opphold på over to måneder bare for å få litt søvn slik at jeg kunne dra til arbeid for å lære opp en arbeidskollega som skal jobbe med aktiviteter med de eldre. 

Selv føler jeg at kroppen min er ikke stand til å jobbe ennå, men jeg tenkte at kunne assistere hun litt for de eldre sin skyld. Det var tøff å presse seg selv, men også mye glede fordi vi hadde gode stunder med de eldre hvor vi lo mye. Samtidig, er jeg redd for at jeg havner på sykehuset igjen hvis jeg presser kroppen min for hardt. Så, jeg er forvirret. Jeg er jo helt utbrent. Men jeg klarte å jobbe fire og en halv time. Etter å ha spist lunsj, la jeg meg på sofaen for kroppen min klarte ikke mer. Tok smertestillende medisin og lyttet på en lydbok.

Men i natt jeg skal ikke ta en sove tablett fordi jeg går jo egentlig i søvn terapi hvor jeg fikk beskjed å ikke bruke sovemedisin. Klarer jeg å sove i natt, så kanskje jeg skal prøve meg på arbeid igjen i morgen. Tenkt å ta smertestillende tablett slik at jeg holder ut. Kanskje….jeg er forvirret!

Vi  måtte bruke munnbind på arbeid…hele tiden!

I dag har jeg faktisk prøvd dette sitat. Deg ga jo gjensidig glede!

Dette lever jeg i hvert fall!

Hvordan gikk dagen din?

16 kommentarer

Siste innlegg