Fredag….

Fredagsmorgen lovet godt. Solen var i anmarsj og denne damen har tusen ting hun skulle ha gjort.

Første stopp var på kirkegård. Byttet batteri på lyskjeden i lykta og hengte opp krans til min søster. 

Og svigerforeldre. Det var bitende kaldt, så det ble ikke noe samtale med de som ligger der. Må tenne lys der også fordi det er advent på søndag.

 

Neste stopp var på shoppingsenteret og jeg handlet mat og andre småtteri.

Det var også pyntet til jul her.

Her hengte de opp gaver under taket:) Jeg tror ikke jeg skal prøve det hjemme. Jeg når ikke taket og da blir det vanskelig å henge gavene:)

Kjøpte et par pyjamas for meg og yngstedatter til jul og det var 30% avslag. Heldig meg:)

Og min snille mannen ga meg flakslodd. Skrapes hver dag fra 1.desember til julaften.  Håper jeg vinner noe:)

Det er min fredag hittil. 

Enn du? Mye planer i dag? Eller har du allerede gjort mye i dag?

Sitat for dagen: Glem ikke små vennligheter! Og husk ikke små feil! Royne Mercurio

8 kommentarer
    1. Fine bilder!

      Har gjort en del i dag ja. Steamet og gjort godt rent badet i Huset.
      Vasket kjøkkenvinduer og strøket og hengt opp julegardiner. Fått frem adventsstjerne og lys. Men da orket jeg ikke mer. Ble bare å lage pizza og slappe av til slutt. 😉
      God helg, og advent! Klem 🙂❤

    2. Vakker himmel og koselig julestemning 🙂 Fint å være en tur innom på kirkegården og minnes di man var så glad i <3 Jeg har bakt noen rundstykkeri dag.. i kveld blir det bare å se litt på tv… God helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg