Frodiths vinterdans og begravelse

Man kan ikke kaller denne tiden for vinter egentlig fordi her hos oss er det fem grader. Ikke fint vær heller fordi det regner. Men jeg har bestemt meg til å være med Frodiths utfordring om vinterdans. Jeg tenkte at jeg trenger ikke å dra langt avgårde. Bare utenfor huset. Og her er vinterdansen min.

Tidlig på morgen i dag, ringte søsteren min til meg. Spurte om jeg vil være med på begravelsen av en felles betjente og jeg takket ja. Så ut som været sørger også. Men damen som har gått bort er 97 år og hun danser vel til himmelen nå tenker jeg. Hun har vært en snill, sterk og omtenksomt dame og det var masse gode ord om henne.

Etter begravelsen dro jeg og min søster til butikken for det er salg. Halv pris av halv pris. Jeg skulle egentlig ikke kjøpe noe. Jeg vil bare være sammen med henne, men det ble fire nye kjoler allikevel. Det blir søndags kjoler:)

Ellers kjøpte jeg vår blomster for å fremskynde våren.

Har du fått gjøre noe i dag?

16 kommentarer

Siste innlegg