Går det an?????

Yes, det er meldt regn og atter regn fremover. Og jeg som har satset på gåturer hverdag. Men i det siste har jeg funnet ut at det er godt å gå tur selv om det regner. Selv om jeg er halvsvimmel og har nye vondt. Så det ble en liten tur i dag utenfor døren.

Det ble noen bilder til tross fir regnet:)

Da jeg kom hjem laget jeg vårruller til middag. Jeg blandet hodekål, grønnpaprika, gulrot, løk, hvitløk, kyllingkjøttdeig,  3 egg, øystersaus,  og fiskesaus og nudler.

Pakket det

Ferdig stekt. Lunsj til Hr. Happy for jeg og min søster er invitert klokka 12 hos en venninne:)

Jeg kan ikke gjøre noe med regnet, men jeg kan gjøre noe med dagen min:)

Går du tur uansett vær?

4 kommentarer
    1. Når jeg går på tur er det nok helst i oppholdsvær, blir så kald i regn og da stivner jeg i leddene mine. Det kan derimot bli fine bilder i regnet. Ønsker deg en fortsatt fin mandag, klem 🤗

      1. Jeg vil også helst gå tur når det er fint vær. Men nå I det siste, jeg føler at den friske luften hjelper min tåkete hjerne:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg