Gårdagens lykke

I går var sola på besøk og bidro til livsglede. Jeg ble oppmuntret til å gå tur. Så etter å ha tilbrakt halve dagen liggende i hagestuen for å få sove litt, ( søvnløs natt) ga jeg opp. Ole Lukkøye var på ferie tror jeg.

Tok med meg gåstavene mine som støtte fordi topplokken min er ikke i væter.

Men gårsdagens lykke var oppnådd.

Noen bilder under gåturen. Høsten er i anmarsj.

Da jeg lå i sengen i natt, hørte jeg regnet…og akkurat nå er det overskyet. Vel…takk Gud for både regn og sol.

Avslutter med dagens sitat:

Ha en fin dag til deg:)

2 kommentarer
    1. Så fine høstbilder ♥ Og så bra du fikk kommet deg ut en tur. Jeg forsøker å mane meg selv til å gå ut en tur nå i dag, mens solen enda henger på himmelen. Men jeg klarer ikke å gå alene, så jeg har forhørt meg litt med venner. Det virker som de fleste er litt opptatt. Men vi får se etterhvert 🙂
      Nyt dagen, og kos deg i hagestuen om det føles best ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg